18 maj 2014

Lördagen va en riktigt gó dag...


Vilken helg...eller jag menar vilken gó lördag vi hade. Strålande sol och varmt!
Grattis alla ni som sprang Göteborgs Varvet igår. Jag känner många som sprang och vilka prestationer...
WOW! Grattis!!!!!
Tösen hade lekkompis på besök, så jag passade på att tvätta och bara vara på altanen.
Gräddade våfflor till töserna och bananvåfflor till mig.
Mosade 2 mindre bananer och 5 ägg. Vispa och grädda i våffelgjärnet.
Kvarg, jordnötssmör och osötat jordgubbssylt....kaffe till såklart. Gott så in i bomben!
~overkligt gott!!~
När sambon kom hem från crossbanan så tog jag stålhästen på en tur. Dock endast 2 mil i skogen. Lugn och fint, höra fåglarna och bara vara. Så otroligt rogivande. Det var verkligen varmt och torrt.
Just nu vill jag ut mer på cykeln. Små stigar och rötter. Måste få in ett lopp i sommar. Sambon behöver känna på sin nya cykel ordenligt och se vad dem går för.
 
 

Inga kommentarer: