25 maj 2014

Hej!!! Det var ett tag sen juh..

Busy busy..inte hunnit blogga ALLS...glömt, haft häcken full full...
Just nu är det massor på jobbet och när jag väl kommer hem är inte sittande vid datorn första hands valet..tyvärr...ligger efter som tusan i bloggläsandet med..attans!!
Jävla tur i oturen att jag inte ska springa Sthlms Mara i helgen...haha...jo men jag hade nog fokuserat på annat vis om jag var på det. Nåväl. Nu är det inte så och det känns faktiskt...helt ok!
Jag har intalat mig om och om igen att det är inte en "Lina~Grej"..så är det och så kommer det att bli...om jag inte får nått knäppryck då da...
Förrutom jobb och myspys, städning och tvätt har jag hunnit med detta...
 

~Lyfta vikter på bodypump~

 

~Trailat mig galet svettig och hunden passade på att ta med lite fästingar hem...~
 
 

~Besökte skånska Brösarp för Matfestival. Mysigt att gå runt och smaka olika grejer från lokala förmågor.
Här shoppades det hem allt från kryddor till choklad. Avslutade med thaimat på vägen hem~
 
 
 
~Morsdagsfikan blev handgjorda praliner från Kivik och en riktigt god latte med italienska bönor~
 

Inga kommentarer: