15 maj 2014

Hallå där!!

Visst är det stressigt ibland, som denna galna vecka...puuhh, tandläkarbesök, frissan och massor på jobbet...gör folk inget annat än och äter!?
Man kan ju undra..
Efter regn kommer solsken och idag lyste solen igen..grymt!
Hoppas det håller i sig. På bättre humör drog jag till gymmet ikväll och pressade mig på bodypumpen. Jag bara älskar det...
Jag har märkt...ju mer jag orkar och ju starkare jag blir, desto bättre självförtroende.
Förr...stod ALLTID längst bak....skylade och gömde mig...
Nu...längst fram utan att skämmas och känna obehag.
Motion gör oss lyckligare, motion får oss att orka, leva och njuta...eller har jag fel?
Jag skäms inte längre...för 2 år sedan gjorde jag det verkligen!
Nu är jag stolt över mig själv som orkar lyfta den jävla skroten och springa dom jävligt tunga milen i blöt skog.
Alla kan om man vill.
Va fan väntar DU på!?
 
 

Inga kommentarer: