20 april 2014

Varma långa påsk!

Av någon skum anledning så känns dagarna långa trots ledighet. Grymt skönt och avstressande. Man hinner mycket. Solen visade sin bästa sida idag också.
En tur till stranden kl 9, rasta dotter och hund. Varma vindar och strålande sol.
Underbart rofyllt att börja dagen till havets sång.
 
#nofilter
 
Sen hade jag juh tänk ta en löprunda idag, en lång sådan. 140 minuter helt utan tanke på farten eller längden. Bara köra långt och långsamt, vänja kroppen med det. Bränna sakta. Blev 22 km visst... Visst fan kändes det i rumpa, ner till lår och knä. Stretchade när det kändes och det släppte. Fan med, men jag fick löpa och nu får jag bara hoppas att inläggen jag ska få nästa vecka är ett mirakel. För konditionen känns faktiskt helt galet bra, helt obegränsad, hade det inte vart något krångel, hade jag bara matat och matat mil...
Hoppas bara inte bäckenet har hoppat fel IGEN, tredje gången gillt kanske?
Tråkigt tråkigt!
Imorgon blir det fokus på mage och rygg, benen får vila.

~vätskeryggan fick åka på i värmen. 5,5 dl vatten blev det~ 
 
 

1 kommentar:

Linnéa sa...

Vilket härligt långpass!