13 april 2014

Sugar Honey!

FAN va jag har krängt i helgen, godis, massa mat, glass och fika. Har kännt mig lite down. Då blir det lätt att jag äter lite extra...typ...Nu är kroppen så där häääärligt vattning.....jävla skit! Jag tror det har med kroppen att göra. Är rätt less på krämpor nu...trodde detta skulle vara mitt år!
Nääähäää jag kämpar med mina motgångar ja..
Undra varför man testas så in i helvete...det kan man undra...
Men jag kom ut på följade pass i helgen:
 
* Stålhästen fick rastas. 40 km låter inte långt, men på skånska slätten, rejäl motvind i varenda meter är rätt tungt. Jag valde smala backiga asfaltsvägar genom byar och grusväg. Växlade upp med vilje för att få låren ett bra pass. Jag kom upp i maxpuls vid 2 tillfällen 94%.
 
 
 
* 10 km löpning på skogstiga, dock lugnt och fint. Stanna med hunden och inte hetsa höften.
Skönt!
 
 
Imorgon vankas måndag och påskvecka!

1 kommentar:

Linnéa sa...

Usch jag med. :/ min förkylning gjorde mig bara sugen pasta, rostat bröd och glass. :/ och ingen träning såklart. Nu är jag inte sjuk men har lite slemhosta och är lite snorig. Vågar jag träna imorgon??