1 april 2014

Oooooooopppppppsssssssss................................................

Som jag visste. Jag bröt mitt schema idag...intervallträningen blev styrketräning på utegymmet. Jag kunde inte låta bli och dessutom kom sambon hem senare så jag hade liten med mig.Får ta intervallerna imorgon trots min vilodag...bara några..en kort runda får det bli. Jag är värdelös att hålla exakt schema, men jag kan lova att jag håller mina pass i veckan..
 
~kari traa rakt igenom..~
 
Syndade glass till kaffet i solen idag. Dock fick jag inte ha min Greek Yoghurt från Ben & Jerrys ifred. Nix, jag fick väl 1/3 dels glass, sen tok liten resten, det gör inget, jag var nöjd, hade ju ändå torkade mangoskivor....
Glassen var krämig och god. någon form av honung/karamellsås i. Ärligt talat så var den lite smak i den. Men det gör inget, den var lagom till kaffet/fika.
 
 
 
 

1 kommentar:

Linnéa sa...

Heja dig, du är grym!