2 mars 2014

*söndag*

Helt underbart att få sova utan något som helst störningsmoment inatt.
Barnfritt.Yes!
Ryggbiff med hjärtat mitt, egentid att sitta och prata om livet...poetiskt va! Haha!!
Mysigt.
Vasaloppet är ett måste att glutta på.
Klockan åtta imorse gjorde vi frukost och satte på tv:n. Riktigt mysigt. Men jag tyckte inte vi skulle sitta i soffan hela dagen, så jag fick med mannen min till gymmet kl 9:30. En timme med styrka. Jag körde mycket ben, skakade av trötthet..så skönt.
Kl 11:30 var vi hemma igen och lillan hämtades på vägen. Då blev det soffan med gott samvete och en latte för att sen se målgången i Vasaloppet..jisses va spännade det var!
 
 
~
Blev riktigt paff när jag öppnade tidningen Land som kom i fredags. En helsida om
Helena Nimbratt som skriver bloggen Bodyjoymamman. Hon tog sig i mål på Vasaloppet. Grymta bra tjej!
Läs om hennes lopp.
Grattis Helena!!
 
 

1 kommentar:

Helena Nimbratt sa...

Hej! Tack!! Du är supergrym du också! :-)