19 mars 2014

Anmäld!

5 km kvällslöp en tisdagskväll. Friskt, lugnt och fokus på stegen.
Trött i kroppen, japp, men det vra skönt och sträcka ut. Myspys med hästen och boosta med smoothies. Dax att boosta nu, tösen hostar, kroppen trött och snörvlande kunder på jobbet.
 
Färskingen
* färsk spenat
* apelsin
* passionsfrukt
* lime
* färska jordgubbar
* färsk ingefära
* nyponpulver
* superbooster greens från Superfruit
Mixa mixa och SKÅL!
 
 
 
Sådär ja, då är jag anmäld till enligt mig Sveriges vackraste halvmara...

4 kommentarer:

Charlotta Sofia springer och trimmar sa...

Vad härligt med kvällstur pch den där smoothien lät ju fantastisk. Hoppas den håller dej frisk fining!

Anonym sa...

Du är galen min vän!! Men fyller oss andra med inspiration och energi <3

Anonym sa...

Du är galen min vän! Men du fyller oss andra med energi och inspiration! <3

Linnéa sa...

Åh nästa år måste jag springa det loppet!