7 februari 2014

Äntligen fredag!

Fick till ett gympass igår eftermiddag efter jobbet.
40 min cykel, 10 min skierg och sedan maskiner i gymmet. Benträningen är igång.
Benpress 70 kg, vågade inte ta mer pga knäet. Men det kommer...jag lovar!
Känner mig igång, känns så bra. Till helgen är löpning på schemat..jag menar då ett kortare och långsammare pass i skogen. Mjukt underlag och lätta steg..
 
 
Att ha roliga saker att se fram emot gör att vardagen och kanske dom stressiga, jobbiga dagarna känns lite bättre när jag tänker på vad som ska ske.
BBC i mars och i april åker jag med två fina tjejer till Växjö för att lyssna på supercoola och inspirerande Lofsan.
Tjejen som arrangerar detta är Betty från the B~ROOM.
Ska bli riktigt riktigt roligt!!
 
 
Ha en skön fredagkväll!

Inga kommentarer: