9 februari 2014

* Äntligen Cykel *

Jag har krängt, krängt massa denna helgen...pms here i´m..
Så är det ibland..suget i fredags, jag kunde fan inte stoppa det...hjärnan sa ge mig lösgodis med alla dina favvisar..jodå..let´s go..
Sist jag åt lösgodis var nog förra året, så jag tror inte min kropp faller isär då jag äter bra alltid annars, tycker jag!
Igår mellokväll hos fina vännen..galet goda pajer och fantastisk pannacotto...oho oh oh!
 
 
Jag planerade redan igår att dra iväg på stålhästan idag söndag. Snön är nästan borta, dock isiga partier här och var.
Premiär körde cykeln idag när solen tittade fram. +8 garder och fåglarna kvittrade.
22 km på leriga vägar. Det riktigt sög i däcken, tungt som fan. Snö och slask där solen inte kommit till synes. Motvind såklart...vad annars på skånska slätten...
Blodsmak i munnen, mjölksyra och riktigt skitig!
Men fasen va skoj det var!
Vad har ni pysslat med i helgen då??
 
 

2 kommentarer:

Charlotta Sofia springer och trimmar sa...

Ja, åh,jag vet exakt vilket sug du pratar om! Det där
superstarka som inte tar ett nej :-) Får så ibland jag med. Men nej, kroppen fallernog verkligen inte isär för lite lösgodis ibland :-)

Vad fint du har gjort här förresten! Gillar massor!

Linnéa sa...

Åh du har samma favvosar som jag!! :)