21 januari 2014

~Hej Dalarna~

Körde redan i förmiddags, jag har sen tidigare tagit semester ons~fre denna vecka för att köra upp till min familj och hälsa på mina fina tjejor. Men eftersom jag har krångel med benet körde jag redan i förmiddags.
68 mil. Vinterväglag med halka dom sista 10 milen. Men min trotjänare till kärra fixade det galant.
Lillan har målat, tittat på tv och myst där i baksätet.
Sambon jobbar så långa dagar så han får vara hemma..
Benet eller rättare sagt knäet då..jovars...svullet nu, men tack och lov att det är vänster ben. För det behövs ju bara när jag ska koppla. Vilket jag knappt gör på dom stora vägarna. Så benet har bara legat still.
Här är det 10 minus, vindstilla, snöflingor sirlar ner och grenarna är tunga med snö.
Fasen vad vinterlöpning hade vart trevligt nu...
~lunchstopp på Braehus Gränna, toppenkäk om man vill slippa hamburgare...~
 
~min last...tur det är dyrt...~
 
~på väg mot norr~

Inga kommentarer: