24 januari 2014

Bakelser & Snöflingor

Imorgon rullar vi hemåt till min älskling och pälsklingar..hihi!!
Ska bli skönt att komma hem fastän det vart skänt att vara hemma...
Rastlös, tiden går akta, men så ska det väl vara..just nu är jag evigt tacksam över att an har hobbys...herrejösses, att bara sitta och såsa, är det värt livet att bara göra så...
...att låta tiden bara gå?Nej, inte för mig. Nu längtar jag tills jag kan vara igång på alla plan igen. Det är en mening, det är att fylla livet med gläjde och mening...iallafall för mig.
Jag ljuger inte nu, men jag har inte sett på tv i mer än 2 timmar denna veckan. Så skönt!!
Idag har jag och lillan vart på kondis och köpt gófika.
Vart hos brorsan och tittat på hästar och kaniner.
Fullfräs men ändå väldigt lugnt..
Snön slutar aldrig att falla...hoppas vägarna är bra imorgon.
Snälla träna lite åt mig med...åhhh va det kryper i kroppen!!!
 
 
 

Inga kommentarer: