21 december 2013

Sjukstuga & Styrka

Började kl 05:00 igår, kom hem tidigare, gick och la oss...åh va skönt att vara ledig idag lördag..ha fick vi. Lilla feber och kräke över soffan...iiihhhh..
Tvätta och trösta, vakna och ge vätska hela natten.
Där var min sömn..
Trots detta körde jag till gymmet till 09:30 imorse, körde GRIT styrka. Underbart att få marklyfta och göra frivändningar tidigt på förmiddagen gjorde gott. Viktplattan gjorde finfina blåmärken på nyckelbenen..
En rejäl genomkörare för kroppen. Styrka, jag älskar det..just styrka. Att få kroppen att brännas...mjölksyra..bra grejjer..
~
Jobbar imorgon och lillejul. Så det blev att baka saffransfläta och städa av här hemma.
Orken att laga mat...nej...helt slut. Vi körde på pizza nu i eftermiddag..lite sådär lunch/middag någonting..
Hälsa är faktiskt att ibland ta genvägar och läsa av kroppen..
 
HÅLL NU TUMMAR & TÅR ATT JAG SLIPPER MER SJUKA!

2 kommentarer:

Linnéa sa...

Åh jag håller alla tummar och tår för att du ska få hålla dig frisk!!!

Unknown sa...

Stackars liten!!! Krya på henne <3