8 november 2013

* Välkommen Fredag *

Överraskades med hemmgjorda polkagrisar av kollega..tacka fina!!
Dom godaste jag smakat! Här har vi karameller DeLuxe!
 
 
Stack lite tidigare från jobbet. Hämtad av mina hjärtan. Tacos.
Kvalitetstid med missekissarna i stallet...kärlek, ömhet och frihet..
Älskade fyrbenta..
 
 
Snabb kvickfixmat i dagens matlåda. Kycklingfilé i bitar, brysselkål, morötter, vitlök, rapsolja och kryddor. 40 minuter i lergrytan i ugnen...turkisk yoghurt och bönor till...yummie!
 
 
" Denna helgen är massor inplanerat..allt på en gång...hmmmm ska försöka ge mig ut på en lätt löptur på söndag förmiddag innan släktmiddag...imorgon höhämtning...kör styrkan där... ;-)"
 

3 kommentarer:

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Hemmagjorda polkagrisar verkar så kul men extremsvårt att göra. Tänkte att jag ändå skulle försöka ge mej på det till jul. Lyllos dej som blev bjuden :-)

Och så det där med lergryta som verkar så bra! Nu är ju jag vego och äter inget kött som behöver kokas länge men jag tänker att det kanske funkar med grönsaker med?

Linnéa sa...

Trevlig helg! :)

Saras Träningsblogg sa...

Nämen va gott och kul med egna polkisar :-D Ha en go helg!!