14 november 2013

Vabbivabb...

Man ska inte klanka på sig själv, jag vet. Men jag känner att jag är lite småtrist här på bloggen.
har några ömnen jag vill skriva om, men inte idag.
Idag var det vab för mig, igår var pappan hemma.
Lilla är förkyld och haft feber. Dock ingen feber idag. Nu vräker jag i mig frukt och dricker citronvatten. ColdZyme sprayas glatt i svalget. Jag ska inte bli sjuk, killet i gommen hoppas jag bara är något jag inbillar mig. Men hursom. Att ha en liten i sängen mellan oss. Ja, det är bara en tidsfråga innan förkylningen knackar på.
Luft är inget farligt, frisk luft är bra. Termos med kaffe och saft till lillan blev det eftermiddagsfika i lekparken. Solen visade sin bästa sida, en stund iallafall.
 
 
Pling i telefonen och paketet från Vitaminvaruhuset har kommit!
Bästa servicen och priserna. Ni är toppen!!!
Bästa barsen och mer magnesium bl.a.
 
 
 

Inga kommentarer: