12 november 2013

Heja Er!

 
Finally fick jag egentid...köra till gymmet, pressa sig på ett bodypump~pass.
Smärta, svett och skrikande muskler..härligt.
Det behövde jag!
Jag har så jädrans svårt att gå och köra på gymmet SJÄLV om jag inte har just den där motivationen. Däför passar bodypump som handen i hansken för mig. Köra jag 1-2 sån pass i veckan, så är det roligt att kunna köra det jag vill på gymmet när jag kör själv, som att klättra som en apa eller leka med bulgarienbagen och staka i SkiErg.
~
Träning ska vara roligt, träning ska vara för MIG motiverande, stärkande och resultatgivande.
Jag tror jag funnit mitt, min livstil..
Ringde bästis idag, det var så skoj att hon berättade att jag har inspirerat henne till att börja ta steget ut genom dörren och börja promenera. Jag blir så varm och glad. Alla kan om man vill börja må bra och känna sig stark.
Det roligaste bästis berättade var att när hon läste i ett inlägg där jag hade kallat mig själv för löpare var att när hon läste det så slog det henne att hon är en soffpotatis!
Det klingade till...hahaha... förlåt, men du är så rolig och gó!
Du kommer fixa det så bra med promenaderna och din nya livstil.
HEJA finaste!
~
Fantastiska Lotta...hon är grym, läs om hennes resa till löpare. Fantastiska du!
 
Fatta va bra människor jag har som vänner!
Det kryllar nog såna här motiverade fina människor här ute.
Heja Er!
 
 

2 kommentarer:

Soffpotatisen ;) sa...

Ja, tänk vad motivation och inspiration kan göra med ens livsstil! Jag har varit så lat, men jag tänker inte ge mig nu, nu går jag och joggar, små delmål varje dag. Några minuter längre och snabbare varje gång! Tack för att du fick mig att fatta, det är ju roligt och man får så mycket energi! Du är bäst! KRAM!!!

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Du är ju helt fantastisk!! Du går liksom omkring och inspirerar folk utan att ens veta om det själv..haha
Jag vet faktiskt inte om jag ens börjat springa om det inte vore för dej och din blogg <3 <3