24 november 2013

Årets julklapp....

Året snart slut och jag sitter i skrivade stund galet träningssugen och bara vill vara igång igen.
Kroppen funkar (för mig) allra bäst med rörlighet och motion. Löpning är en form av terapi, terapi för själen och en resning av huvudet efter en dag på jobbet.
Jag har tänkt att börja styrketräna mer. Stärka kroppen.
Min sambo ska skaffa nytt träningskort och börja träna på mitt gym efter nyår. Wiihoo!
Ska bli så skoj och gymmet ska även bygga ut, göra lekrum till barnen...perfekt och en ljudisolerad yogastudio.
NU kanske jag kommer våga mig på yoga. Häftigt!
~
Sötsuget har inte gjort sig påminnt på 1½ vecka pga av jag inte haft någon smak. Men nu ikväll lockade riskakorna med mörk choklad som är ekologiska. Mmmm gott gott till teét.
Smaska på med samvete.
Jag bara känner...snart jul och tanken på all mat och godis som kommer serverat står mig upp i halsen...allra redan!
~
Vad tycker ni om att råsaftcentrifugen är årets julklapp?
I LOVE IT!
Att min inte är slutkörd är galet..haha..älskar den.
På Nyhetsmorgon igår lördag kom ämnet upp. Jag blir lite sur på när det sägs att , nej det är ingen bra julklapp, juice är fruktsocker och lika onyttigt som saft/läsk i energi!
Visst, men hallå, frukt är naturligt och sprängdfyllda med vitaminer och mineraler!
JAG ÄLSKAR FRUKT!!!!!!!!!
 
 

Inga kommentarer: