5 oktober 2013

~Det gäller att planera~

Nu är lillan firad.
Jag har bakat massa..lagat paj och fixat!
Nu är alla nöjda och jag trött.
Att jag var smart att baka tårta och laga matpajer igårkväll (fredagsmys...?!) var smart.
Tid att köra till gymmet imorse och köra GRIT~pass...underbart!
Fick med fin vän gör träningen bara bättre. :-)
Planering, jag älskar planering...kalendender alltid redo. Jag älskar logostik i vardagen, den ska funka, den ska vara smidig.
Det är så härligt att få ledig tid över när man gjort alla "måsten".
Som belöning.
Spontanitet...absolut, härligt, men jag är den jobbiga planeraren som vill kunna skriva in tider...
 
Hur är ni är det gäller planering?
 
 

1 kommentar:

Linnéa sa...

Jag älskar planering!! Listor är det bästa som finns. Jag planerar allt jag gör och är nog lite överdriven, men det är så härligt att vara strukturerad!