22 september 2013

~Äkta Vänskap~

 
Man lär sig med tiden, man blir visare och klokare.
Det känns bra att känna sig trygg...oärlighet, falskhet och vara en "jag passar nu" eller " jag duger som tillfääligt sällskap när personen är själv" är ingen vänskap för mig!
Nej verkligen inte!
Jag har vart med om så mycket svek och kyla via vänskap det senaste året att det är skrämmande. Varför...ingen aning..det är dumt att vara för hjälpsam, bry sig och vara snäll...eller?
Det som inte dödar, det härdar...
Jag är så lycklig att jag har min fina goda gamla vänner, dom få som bryr sig..som saknar mig och skriver eller säger det. Och att jag gör likadant, underbaringar är ni!
Ni vet vilka ni är!
Och det här med nyingar i livet. Jag är noggrann, man är skeptisk..men..
jag är så glad att jag fått en till vän i mitt liv som jag bara lärt känna ett par veckor.
Tack för idag, för jag var hos dig idag!
~Kram på er~


Inga kommentarer: