21 juli 2013

~Veckoslut~

Oboy va varmt vi haft idag...
Nu tycker ni säkert jag är galet gnällig...men va jag lider ute i solen när det är över 30 grader här hemma i svealand...utomlands gnäller jag dock inte.
Det fick bli en städdag i svala stallet. Dammsuga och köra med högtrycktvätt. Lika bra när energin fanns. Druckit massa vatten och inte massa sol, alltså ingen huvudvärk.
Yes!!!
Jag börjar morgonen nu när sambon har ont i halsen och tösen vart så förkyld med en riktig höjdare, vågar inte riskera och VILL inte bli krasslig...
Här är min specialare:
* ett stort glas vatten
* 1 pressad lime (ni har hört den förr..)
* 1 tsk chiafrön
* 2 krm supergreens från Reneé Voltaire
* 1 brustablett Echinacea
 
Blandar allt och låter glas stå en liten stund. Sveper!
 
Just nu när klockan passerat 20:00 tänkte jag ge mig ut och löpa lite.
Denna vecka har jag fått ihop 23 km löpning och 1 timme x~fit.
(ridningen räknar jag inte in, då det lixåm är livet...)
Lite väl korta löprundor kanske, men bättre än inget. Efter kvällens runda hoppas jag jag kommit över 30 km denna veckan..
 
~Ha en fortsatt skön söndag~

Inga kommentarer: