8 juli 2013

Svettlöpning & Shopping


Varmt som sjutton, har ni också det?
Jag gav mig iallafall ut klockan åtta ikväll på en 8 km löprunda, utan hund.
Detta var en runda som jag ville kunde köra ökningar. Kändes bra och joooooobbigt, svetten visade sin blöta sida..
Avslutade med 3:30 min planka på tä, sådär ja´, nu kan jag snart gå och sova.
Det är så skönt med sena svala sommarkvällar som fortfarande är ljusa, men lite drygt att man ska upp tidigt och jag kan inte riktigt slappna av då på kvällen...
~
Men idag kom mitt efterlängtade paket på posten, nytt härligt från bla. BareMinerals. Naturliga grejjer till galna priser. Jag beställde serum, ansiktskräm med spf 20, ögonkräm, volym mascara, foundation med spf 20 och piggelin ansiktsmask. 50-70% billigare än här hemma. Dock från England och en veckas leverans. Dom skickade även med en bonusprodukt, volymgel för håret. I´m sooo happy!!!
Beautybay.com är butiken.
 
~Snabbt och svettigt~
 
~Idag blev jag med Ray Ban...wiiiihooo lite efter men vaddå lixåm.. ;-)
Kvarg, lakritspulver och kokos...yummie!!!~
 
~Kärlek i förpackningar, Mineralmakeup och mineralhudvård~
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Recension sen? Kram!