4 juli 2013

~Nu Laddar Vi På Mtb~

NU är det ungefär bara 6½ vecka kvar till Cykelvasan 90km, åh jag längtar så in i bomben.
Det roliga är att min finaste vän R med fått startplats. Så skoj!
Sambon och tjejkompisen i samma lopp.
*LYCKA*
Igår kväll har jag och älskling suttit och planerat in träning framöver.
Rundor på minst 4-5 mil.
Han har även kollat och letat nya cykelskor och punkteringsgrejjer. När jag skriver om detta pirrar det så in i bomben i kroppen. Iiiihhh va jag längtar. Jag har ingen segertid för mig själv att slåss med då jag inte kört just Cykelvasan 90km tidigare. Men det ska nog bli bra det här.
(bild lånad av vasaloppet.se)
~
Imorse bokade jag tågbiljett till stora staden i september när jag ska ta mig igenom Lidingöloppet 30km. Lika bra att ha det fixat, ganska många som tar tåget den helgen kan jag tänka mig... ;-)
~
Ps, ni som kört Cykelvasan, har ni något man ska tänka
lite extra på före eller under loppet??? Ds.

1 kommentar:

Anna sa...

Jag känner själv hur de pirrar :) underbart att både vän och sambo är med. Det kan inte bli bättre :) vad kul, nästa år kanske jag deltar ;)