12 juni 2013

~Tjipp Tjopp Fulla Muggar~


Tjaba tjena!!!

Denna veckan är lite "hipp som happ".
Efter som det är avslutningsvecka så är det fullt upp på jobbet denna veckan.
Imorgon är det jobb halvdag och sedan natten torsdag till fredag.
Därför blir bloggandet lite drabbat denna veckan...
Men jag har fått ett önskelmål om ett inlägg vad gäller min resa till löparbrutta.
Jag lovar att jag ska ta tag i och skriva om det snart.
~
Träning denna veckan.
Måndag, vila.
Tisdag, galet x~fitpass med mycket fokus på rumpa och armar.
Onsdag, löpning 5 km.
Torsdag, vila.
Fredag, jag hoppas jag orkar löpa eller något...
Lördag, vet ej...cykling, löpning...
Söndag, bodypump.
 
~Trötta jag, stora påsar under ögonen...det bjussar jag på...~
~
 
~Dagens middag; panerad fäsrk spätta. Rulla fileérna i uppvispat ägg blandat md lantbuljong,
rulla sendan i mandelmjöl och stek i smör. Så gott!!! ~
 
 


2 kommentarer:

anna sa...

Åh, visst är det gott med mandelmjölspanerad fisk. Ska testa med lantbuljongen oxå :P

Anonym sa...

Vissa veckor blir "bara" så. Skönt på ett sätt. Sedan får man ta nya tag. :-)