10 juni 2013

~Ilska Lönar Sig~

Igår fick det bli transportlöpning till svärmors middag.
12,5 km i gassande sol så vätskebältet fick åka på och allt vatten gick åt till båda att dicka och svalka sig med.
Keps och kompressionsstrumpor.
Eftersom jag blev illa behandlad ev en f.d vän så var jag på ilsket humör innan jag stack och det gjorde nog susen till att jag sprang på bra tid för att vara mig, snitt tiden 5:08 min/km.
Nöjd när jag kom tll målet. Underbar stek med massa sås över den mosade potatisen. Lite rabarberpaj på det.
Lyxigt!
Imorgon kommer recept på 2 nya "godis"bollar som jag bakade ikväll, kika in då vettja!
 
 
 
 

4 kommentarer:

Saras Träningsblogg sa...

Grymt jobbat va snabb du är :D Trist med den som gjorde dig arg men bra att du tog ut det och sprang en toppenbra runda istället då :D

Anna sa...

Vad tråkigt att det blev som gjorde :(
Dock är jag glad över din prestation, så jäkla duktig och inspirerande <3
Snörerna var grymt bra btw :D
Kram

CharlottaSofia - Diy, fashion, design o me sa...

Hjälp, vad du är otrolig!
Blir ledsen av att höra att någon varit taskig mot dej dock:( Skönt att du "rensat bort" den personen. Det blir så mycket bättre så!

Sen så tänkte jag höra om jag kan få önska ett inlägg?
Skulle vara så himla spännande att höra om hur det var när du började löpträna "på riktigt", hur långt du sprang då, hur det kändes när det började lossna, saker att tänka på. Sånt.

Jag är ju precis i början och längtar fortfarande efter när det ska kännas lätt att springa de där 3 kilometrarna, hur man ska göra när man ökar på o.s.v.

Så någon gång, när du känner för't och när du har tid: Jag skulle älska att läsa något sånt!

Kram!

Marie sa...

Härligt jobbat! Tråkigt att du blivit illa behandlad av en vän! Om man är på dåligt humör av någon anledning kan man få lite jävlar annamma i sig och bli stark! : )