18 juni 2013

I feel a little bit crazy....

Underbart tung träning idag. X~fit när den är som bäst, svidande muskler, fortfarande träningsvärk från söndagens bodypump, halta "Lotta" som jag är hoppade jag över löpningen.
Jag bara är så stolt över mig idag. Kämpade gjärnet på alla stationer...
Högintensivt fettbörbränning och sjukt bra jobb för musklerna.
Mera, hårdare, tuffare och tyngre...JA TACK!!!!
Värmen och svetten måste blivit en galen cocktail i mitt huvud....just nu drömmer jag om ultra...ja jag vet...GALET!
Ultralöpning alltså (längre fram i livet...)...
Har planerat lopp inför nästa års prövning...jösses...hotell redan bokat...haha!
~
Nepp, nu läggdax, imorgon kväll har sambon planerat in mtb efter barbackaridningen...haha...längtar!
Men hallå, när ska jag hinna handla mat inför helgen, det kan jag fortsätta fnurra på! ;-)

*Massa Kram*


Inga kommentarer: