1 maj 2013

Boktema: Löpning

Hoppas ni haft en mysig, trevlig och god Valborg!
Själv åkte jag på gymmet och körde bodypump. Istället för att pumpa kroppen med alkohol blev det att pumpa med vikter istället. Passar mig bättre.
Upp och jobba idag. Inventering..låter skoj va?
Mmmm..började klockan 06 imorse, att veta att tösen och snyggot har låååång sovmorgon och ska hitta på något roligt denna helgdag så svider det lite i tankarna..
Men hur som helst, som kom böckerna jag väntat på äntligen på posten:
~Änligen på svenska. Scott Jurek är en ultramaratonlöpare som facinerar mig.
 Han nämns även i boken born to run~
 
~Martina Haag är rolig, så att läsa om hennes väg till maraton ska bli skoj~
 

2 kommentarer:

Saras Träningsblogg sa...

Spännande böcker!! Är också nyfiken på att läsa dem!

Charlotta sa...

Jag är väldigt nyfiken på Martina Haags bok. Känns som den skulle passa en rookie som mej :-) d
Du får berätta omm den var bra!