23 april 2013

Gott & Blandat

Härligt pass idag, x~fit på UTEBANAN!
Fatta va roligt haha!
Jobbigt värre, mycket armstyrka idag, armarna kändes som tuggummi i marklyftet på 4:e varvet..
Härligt!
Inte nog med det, alltid ska det vara en överraskning i slutet...japp snabba intervaller med knäböj..
Jag är nöjd och glad!
Vi var grymma!
~
Jag kommer att ta det lugnt nu fram till helgen, så långlöp är planerat.
Äta mina 5 mål om dagen, dock lägga in fullkornspasta på torsdag, jag gör det alltid 2 dagar innan lopp. Funkar jättebra för mig. Enda gången jag typ käkar det.
Blir nog en pastagratäng med nötfärs tror jag...
~Mitt mellis idag, smoothie på apelsin, citron, blåbär, jordgubbar och kiwi.
Surt som attans men ack så nyttgt~
~
Innan träningen idag, smet jag inom hälsokost. ÅH massa härigheter här på vischan från Reneé Voltaire. I´m in heaven! Jag har endel från henne och jag älskar allt..men jag har dock inte testat hennes blåbärsremmar och fiberlakrits innan, men ack så GOTT!
~
Jag ska få äran att testa nya Resorb. Resorb Sport från Smartson.
Ska bli skoj när det kommer med posten.
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

Anna sa...

Yes, that's me :D
lakritsen har jag stått och tänkt köpa flertal gånger. Få testa nästa gång jag är i affären :P Tack för tipset! kram

OrienterarEmma sa...

Kul med långpasset! Och bra att ladda upp lite extra :)