22 februari 2013

~V.A.B~

Det går inget bra för mig nu.
VAB idag...på andra veckan på nya jobbet..känns ju sådär, men tösen går först.
Pappan på jobbresa i typ över en vecka till...
Ja det är ju bara att gilla läget...
 
*
 
När jag var och handlade alvedon och sånt så passade jag på att handla lite.
Behövde shampoo och hittade ekologiskt på ICA Maxi, underbart, utan parabener, kemikaler och sånt. Luktar underbart och med pump...inte nog med det, var 20:- rabatt om man köpte två flaskor.
Nu ska jag prova på mig och tösens hår, jag återkommer med resultat om några dagar.
Känns så bra i själen att köpa bättre alternativ och priset...var bara några kronor dyrare än dom andra man brukar köpa.
Visst, vi lever i en värld full av gifter överallt, men att göra något lite för sig och sina barn känns bra. Jag försöker att bara köpa naturliga produkter till lillan, därför lycklig över att jag hittat eko shampoo och balsam så lättillgängligt som i en livsmedelbutik. :-)
 
 
 
*

Jaha, vad händer hos er idag då????
Här är det sömn för lillan, och mys med hunden framför brasan
(och datorn...*inga kommentarer på det...tack*..;-)...)
 Nu ska jag gå och hämta boken VIKTIG och fortsätta läsa denna.

*
 
~KRAM~

2 kommentarer:

Veronika sa...

Vad fint på bloggen!! Har du pysslat=) Kul! Fina bilder!
Stakars tösen, trist att vara sjuk!! Hon får krya på sig!
Spännande, hoppas att shampot etc är bra! Bra att du återkommer!
Kram kram

Anonym sa...

Kom min kommentar fram? :-(