2 februari 2013

~Starta Dagen Grön~

Hejsan fina läsare!!
Hur har ni det idag???
Jag måste erkänna att jag är avis på er som är på Nike Blast i Globen...åååhh va jag vill vara där.
Nästa år kanske..hehe..
Började denna kalla snöiga (det var +7, barmark och sol igår) lördagen med en smaskig grön drink till morgongröten.
Sen fick det bli 5 km lugn jogg med broddar IGEN....suck, var f#n är våren..ok jag vet att det är februari..men snälla väder, locka inte med vårväder igår då....*little bit angry*
Grym träningsvärk i rygg, mage och ja..i alla valkar och veck...hahaha det har vart en grym träningsvecka...and I love It!
 
Grönisen
(2glas)
 
* 1 äpple
* Juice från 3 apelsiner
* 1 tsk riven ingefära
* 1 skvätt linfröolja med omega 3
* 1 stor slice honungsmelon
* 3 skalade kiwi
 
Mixa allt en bra stund så det blir slätt och fint. Servera dig och någon som gör dig kär.
Skål!
~En bra start på helgen~

~5 km i "tänkatempo" var lagom efter en vecka med massa träning~

~Magsjuka går som en löpeld på dagis, då tar jag 3-5 st vitpepparkorn i några dagar~
 
 
 

2 kommentarer:

Veronika sa...

Hoppas att du slipper att bli sjuk!!
Usch ja, snö idag igen=(
Skönt att springa!!

Anna sa...

Här är det bara bra :D
Jag vill oxå att det ska bli vår. Här är det på god väg. Längtar som tusan :P