2 januari 2013

~Plank Utmaning~

Nu är det planutmaning som gäller.
Utmaningar och motivation behövs nu efter jul och allt.
Upp och hoppa kör nu plankutmaning i procent. 
Superskoj tycker jag då jag försöker planka varje dag!
 Min sambo stod och kollade så jag inte fuskade och han var med och plankade och hans tid 01:08 min....generade tyckte han...
Min start idag blev 03:31 minut på tå såklart. Detta blir mitt utgångsläge och den 31 januari är målet på stordåd..hehe! :-)
Gå in och va med ni också vettja!!!

 
" Utmaningen heter alltså Plankan i procent. Den som förbättrar sin maxtid i plankan mest, från utgångsläget idag 2 januari till slutdatum sista januari vinner. Vi tävlar om att göra plankan längst, men inte i minuter, utan i förhållande från vårt startläge. Vi tävlar alltså i förbättringsprocent!
~Mitt utgångsläge..~

 

2 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Heja heja heja heja! Grymt kört!

Lina sa...

Thanx!! :-)