25 december 2012

*Underbar Afton & Stupid Sugar*

Julaftonen igår var så mysig och underbar!
Startade dagen med 1 mils löpning i plusgrader. Underbart skönt!!
Mådde så mycket bättre på kvällen sen när man vart ute och motionerat och fått igång magen på morgonen.
Fin släkt och familj som strålar kärlek! :-)
Barnen goes bananas som vanligt och vi vuxna sitter och traggar att käftarna får träningsvärk..haha..
Julklappar till barnen. Vi vuxna köper det vill till oss själva istället.
Jultallriken fick bestå av lax, sill, kokt potatis, kål och ägg....jösses va mätt man blir på bara det!!!
4 rocky road + 1 knäck var det godiset jag orkade med.
~bästa starten på en stilla sittande eftermiddag~
 
 
Juldagen idag har det vart mycket pyssel med tösen och lek med julklappar. En skön dag inne och en snabbvisit i stallet för mockning och matfix.
Fixade mys när tösen somnat med té och godisrester som jag hittade i skåpet
(längesen man köpte detta!!! hahah..) och överraskade min käreste med mys framför
Så Mycket Bättre.
Men F#N vilken huvudvärk jag har nu 2 timmar senare, och vattenfylld kropp... 
j#vla sockerh#lvete!!
Man ska inte äta denna skiten egentligen...nu märker man vad det gör med kroppen när man sällan äter det längre... huuuuaaa...jag ångrar mig stadigt!!
Kul..kul att gå och lägga sig med en h#lvetes~j#vla~migän~sk#t...
 
~det jag tänkte skulle vara myspys blev ett h#lvete för kroppen~

 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad synd Lina, för det ser väldigt gott ut, jag förstår dig ;-( Kram på dig!