31 december 2012

* Året Var 2012 *

* Min älskling och jag böt ringar. Förlovning 12~12~12. Älskar dig min snygge man!!

* Vi bokade resa till värmen...åhh va jag längtar!
 
* Första gången jag köpte gymkort, yes it´s true!!!! Januari var det ja! Grymt nöjd och en superinvestering.

* Jag fixade hela Tjejklassikern under 2012. Gjorde mitt yttersta och tränade som en galning inför dom 4 delmålen.

* Blivit så mycket mer hälsosam and I love It!!!
 
* Jag upptäckte crossfit, åh va jag älskar skitsmaken i munnen...hahaha så jobbigt och kul!

* Fick min snygga och första mountainbike en Cannondale i födelsedagspresent utav hela "tjocka" familjen, jag är fast och förälskad, längtar till 2013 då den ska få rulla igen!!! :-)
Anmälade både mig och sambon till Cykelvasan 90 km i augusti. Har lite fler mål på ingång, men kan inte avslöja något då sambon såklart ska va med. ;-)

* Jag har detta året få lära mig vad äkta vänskap är. Skönt att veta var personer som jag trodde var vänner står! Skönt åt själen...faktiskt...

* Mina favoriter i träningsplagg är: Casall Multi Sports Bra som jag vann hos denna tjejen,  
Rönisch Anti~Shake Tightsen. Kari Traa topparna. Ascis Gel~Cumulus. Nike Free 5.0. Cykeltröjan från Biltema..billig och fett bra! :-)

* Druckit 1 glas läsk på hela året!!! Aldrig har jag ätis så lite godis och glass, nu till julen har jag knappt ätit något...jag klappar mig själv på axeln. Ilningarna i tänderna is gone!

* Upptäckt "ny" matorgie..hahaha..mat älskade mat va mycket gott man kan laga...så mycket hälsosamt man kan baka och laga!! Jag älskar att exprimentera i köket.

* Alkoholintaget..hmmm...hur smakar det??! ;-) hahah är gärna chaffis istället.
Men idag när det är nyår, då ska jag minsann unna mig och fira in 2013.

* Upptäckte en helt ny sida av löpningen, shit va skoj det är! Nästa år är det 30 km Lidingö som står på listan att genomföra..
 
* Har upptäckt så otroligt bra och inspirerande bloggar. Måste tipsa er andra om dom snart igen.
 
* Aldrig någonsin har hästen gått så bra när jag struntar i sadeln och njute i fullaste galopp barbacka...mmmm vilken känsla att slå om i byterna till höger och vänster..
 
* EN STOR KRAM TILL ER FINA LÄSARE SOM FÖLJR MIG OCH GER MIG PEPP!
NI ÄR UNDERBARA, TACK!!!!
 
 
 
 


Inga kommentarer: