24 november 2012

*Pajas*

Sorry att man är en gnällspik, men nu har huvuvärk och halsont tagit över rethosten.
Jaja så är det.
Denna veckan har vart en slarvvecka, fast food hit och godis dit, jag har inte orkat..."vara perffa"..
Fan min mage mår inte ok och vatten samlas som bara den ör att jag inte vågar motionera, imorgon får det banne mig bli en promenad...
Lyssna här; jag tom misslyckades med bakningen av kakor igår..herrejösses!!
Dock tyckte tösen det smakade, söta!
 
Jag stort sett levt på latten som min idag käraste vän Tassimo åtstakommit till mig.
Gottigottgott..
För att orka med.
 
Kvällens middag;
Köttfärspaj med massa kryddor i olika former, lök, paprika, hackad grönkål och ost.
Pajbotten på smör, vatten och dinkelmjöl.
Mummma!
Och en stooooor härlig sallad till detta.
 
Ps; det är ju bövelen att man blivit träningsnööörd. Och sen ä det ju tusingen att man inte kan hålla fingrarna i styr...vill lixåm klicka och anmäla mig till det mesta nästa år...hmmm... attans.. ;-)..
en sak är så säker, jag längtar till mina mål nästa år och jag vill hoppas tro att det kommer bli ett super bra målår! ds.
 

Inga kommentarer: