1 november 2012

*Min Första Box*

Skönhetsjunkie som jag faktiskt är så var jag tvungen och testa Glossybox som det pratas och skrivs om.
Fick min första igår.
Den innehöll en BB-Cream från Garnier, duschcreme från Love & Toast, munskölj från Brilliant Smile, mininagellack från nails inc, en underbar hårdtvål från Beauty Bird och en Geisha chokladkaka.
Jag är så nöjd!
Jag är överlycklig i duschcremen. Jag älskar detta märke Love & Toast för dom är 97% naturliga och är helt fria från parabener, sulfater, propylengykol, ftalater, triclosan, mineraloljor och syntetiska färgämnen och produkterna är ej testade på djur.
Allt detta för 139:-.
Prenumerera du också vettja, gå in på---> GLOSSYBOX!
 
 

2 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Åh detta har jag missat, måste jag kolla in :) tack för tipset!

Lina sa...

Ja, detta är så skoj och spännande och få olika produkter varje månad i en sån lyxig ask dessutom. :-)