12 november 2012

~Choklad & Måndag~

Firade min älskade sambo som är pappa till våra lilla tös med ett nytt underställ och hans  
Sedan kom min fina pappa och mamma på Farsdag fika. Dubbelt firade. 
*kärlek*
Kvällslöpning med pannlampa, reflexer och hunden. Pumpade på så svetten rann... 
4 km intervaller fick det bli till bra musik. 
Det är så galet skönt att springa på kvällarna, rensa huvudet och hjärnan får släppa dagens alla tankar...andas, njuta...
 Kvällen var så underbar!!!
Beställa pizza och äta framför brasan.
Krypa ner i renbäddat och hugga tag i boken Born to run.
Längtar tills ikväll när jag får fortsätta läsa...:-)

Hoppas ni får en bra start på denna veckan!
Jag ska nu hugga tag i min goda lunch, hemgjorda köttbullar, kokta rödbetor och en god sallad. Keso får bli dagens sås.

~Kram på er~ 


~kladdig lycka~

~rött som kärleken~

1 kommentar:

LinaTriathlet sa...

Mysig och god söndag! :)

Låter som en mycket god lunch! för mig blir det kycklingbiffar och massa god sallad! :)