29 november 2012

~Årsdag & Överraskning~

*Idag ja just idag har jag och min stora kärlek hållt ihop i 8 hela år!!
Crazy, galet och så underbart...tiden går fort när man har roligt!
Man har hunnit flytta till gård, renovera, resa, fått världens sötaste tös och massa annat under dessa år.
Älskar dig så min pöjk ❤
Imorgon firar vi på restaurang. Det är vi värda.

*Kommer hem trött från jobbet. Står en överraskning i sadelkammaren...nybakta chokladcupcakes. Tack fina vännen ❤.
Vilka stjärnor till vänner man har.
Cupcakes till våran kvällsfika. Mummms!
 
 
*Dagens knasiga mellanmål som smakade jättegott blev keso med skivad avokado och mandelsmör.....tummen upp!!!

*Inställd crossfit denna vecka med buuuuhuuuuu....
Jag är piggare och hostan/halsen bättre men ändå inte helt bra...
Fortfarande vila!!
Satte upp på hästen, skritt och lite trav i ikke ansträngt tempo för mig, men mer för henne.

~God Natt & Sussa Gott~
 

Inga kommentarer: