6 oktober 2012

~Sköna Tips För Kroppen~

Klickade hem lite påfyllning från Yves Rocher.
Jag älskar att produkterna är naturliga och dom tillverkar mer och mer produkter som är fria från paraben. Vilket jag uppskattar obeskrivligt mycket.
Läs om parabener -> här <-
 
* Reparerande kroppsbalsam för mycket torr hud: Jätteskön och doftar underbart. Innehåller ekologiskt sheasmör. Jag smorde in mig efter dusch. Resultatet efter att smort in mig på nyrakade ben blev grym! :-) Paraben Fri.
* Reparerande handcréme mot kyla berikad på shea: Perfekt till mina galet torra händer så här års. Innehåller ekologisk arnica.
* BB créme light skin: Ska bli skoj att testa denna. Alla pratar om BB crémen. En dagcréme som ska släta ut och ge lyster. Då jag är känslig och torr i hyn hoppas jag på att denna funkar. Denna är berikad med vitt te i kombination med aphloiaextrakt för att skydda mot yttre påfrestningar. Jag återkommer när jag testat denna. :-)
 
 
 

Inga kommentarer: