26 oktober 2012

*Morning Morning Fredag*

Härligt, snart är helgen här. Sååå gött!
Hade planerat att ta en härlig löprunda i skogen imorgon, men förkylningen har knackat på dörren.. *suck*!
Men det får helt enkelt bli en pw.
Lovat tösen att äta ute på lördag, mannen i huset ska på utlandsjobb och då får vi passa på att mysa extra mycket. ;-)

Anyway så kommer recepten upp från kalaset i kväll.. 
Hoppas ni kikar in då. Det blev ju riktigt gott det jag bjöd på och jag är 
galet nöjd över min Butterkaka.

Jag ska även ta tag i att skriva och berätta om min Tjejklassiker~story..ska vi säga söndag? För då vet jag att det blir av..hehehe.. ;-)

Dagens tips;

* Njuuuut det är fredag!
* Ge en komplimang till en vän/kollega. Det värmer i hjärtat på dig och den andra personen.
* Häng inte upp dig på energitjuvar... jag har gett upp flera sådana nu..mår? Mycket bättre! ;-)
* Glöm inte; Du är vacker som du är! Du kan!




2 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Väldigt skönt med fredag! :)

Vilka bra tips!! Ha en toppen dag och mysig helg! :)

Lina sa...

Detsamma till dig! :-)