21 oktober 2012

~Ett Med Det Tredje...~

Förlåt trogan bloggläsare för dåligt uppdaterat denna vecka....
Det har vart mycket...stressen kom ikapp och jag har prioriterat mitt "att göra" denna vecka.
Ibland måste man tänka till, stanna upp och njuta av tillvaron och inte stressa runt..
Tränade endast i måndags, ett pass CXWORX, ett pass Tabata och ett Body Compat...Trött efter...ooohh ja! :-)
Sen blev det att ta det EASY och planera och fixat för kalaset som vi haft idag för lilla 3-åringen.
 
 
Missa inte Campadres kampanj på Kari Traa tisdagen dag den 23 oktober kl 7:00.
Underbara kläder som sitter tajt och bekvämt. Och är grymt snygga i sin design, älskar fjärilarna.
Jag sprang i en Kari Traa Butterfly 1/2 Zip på Lidingö. Jätteskön och andades toppen. :-)
Bli medlem ---> HÄR <--- så kan du shoppa bla Kari Traa till grymma priser!!!!
 
~älskade plagg~
 
Kari Traa
~bildkälla; Campadre.se~
 

2 kommentarer:

Riina rakt upp och ner sa...

Har du beställt nåt?? :)) Jag fyller på mina underställ :)) De kortärmade har jag redan :)))
Ha en underbar onsdag vännen!!!
Krammmmmmm <3

Lina sa...

Nej, jag hoppade att beställa denna gången, kommer fler kampanjer...hehehe! ;-)
Ha en underbar dag du med. <3