7 september 2012

~Viktigt Meddelande~

Hör upp!!!!

Som ni märker så har jag ingen kategori ordning på inläggen.. (vet fatktiskt inte hur man gör)..
Anyway.. så längst ner på sidan åt höger finns en sökruta. Där kan ni söka bland inläggen.
Är det så att ni missat något eller vill läsa ett inlägg/recept igen så skriv gärna det som en kommentar på senaste inlägget så lägger jag upp länk så ni slipper leta. Jag har tagit bort ordverifieringen när ni skriver en kommentar för att göra det enkelt för er läsare. Dock ska jag godkänna dom så det inte är något bus i texten.. ;-)
Så våga kommentera, det gör mig så pepp och glad!
En fråga till er; Vad vill ni mer läsa om, önskemål??

Ha nu en riktigt bra fredag kära bloggläsare, tack vare er är bloggningen superskoj!

Kramar//Lina

~min mat under arbetsveckan. Älskar frukost, varierar den på typ två sätt; havregrynsgröt med banan, bär eller ägg och knäckemackor med färskost gärna med vitlök, kalkon och avokado. Naturell yoghurt med bär, valnötter havreringar utan socker och kokosflingor...mummmmms! Ugnsbakad kycklingkorv med hög kötthalt men härligt mozzarellasallad till det. Nyttig hamburgertallrik med salladsblad som bröd och grönsaker istället för potatis. Mellanmål brukar bestå utav keso med bär eller frukt. Här har jag även smulat sönder två finncrisp på keson~ 

2 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Åååh allt ser så himla ljuvligt gott ut! Mums! Magen börjar kurra! Tack för en mycket inspirerande blogg!!

Lina sa...

Vad roligt att du tycker det! :-)