11 september 2012

~Stockar & Sponsring~

Bloggpausen igår var behövlig.
Igår var ingen bra dag...
Näsan rinner inte mer, gött, ska satsa på att träna i veckan, dock lugnare. Är så grymme taggad till Lidingö så jag kan smälla av...fniss! ;-)
Kryper i benen efter löpning och mtb nu...galet mycket längtan!
Terränghästen fick rastas i min egna lilla terrängpark igår. Tack min älskade sambo som byggt den till mig! 
Dock är hindrerna i den lägra kategorin men det är toppen att köra styrketräning över dessa för den fyrbenta och köra olika teknikövningar.
Har även tidigare kört egen träning över och mot dessa underbara stockar. 

Halva veckans jobbmatlådor består utav grillad kycklingfilé, kokta rödbetor och härlig sallad med mozzarella, rödlök, avokado m.m. Och sen fick det bli en klick bea till det igår.

Tycker det är rätt skönt att laga mycket mat på söndagen och redan har några matlådor klara inför kommande vecka. Man vill ju göra annat än att stå vid spisen när man kommer hem efter jobb och dagis..




Har suttit och kollat mtblopp inför 2013...det är så många jag vill köra..
Lidingöloppet mtb, Lidaloppet, Halvvättern, Ränneslätsturen, Finnmarksturen.. 
åååhh någon som vill sponsra?? ;-)
Men Cykelvasan är iallafall bestämt att jag och sambon ska köra. Men måste ha mer att se framemot! 


 
Jaja, ha en underbar dag kära bloggläsare,
kramar!

Inga kommentarer: