11 augusti 2012

*Hej Lördag*

Lördag och 1,5 dag kvar på semestern...iiihhhh...jobbångest HEJ!!
Dessa fyra veckorna har bara susat förbi...för fort!
4 dagars sol utan regn.....skoj...ehhh nej.
Men så är det och bara och gilla läget!!!!
Igår var en relativt lugn dagf medtanke på min muskelvärk. Jag städade i stallet för att få plats med närmare 200 kg hö som jag och E burit in idag. Höskjuts hem till dörren, jag tackar jag!!!!! :-)
Det regnade så in i vassen igår att man trodde det skulle börja växa vass på tomten..hahaha...
hästarna fick sova inne och jag gick och lade mig med en bunt tidningar efter vi frossat hemgjord pizza. Rätt gött! :-)
Ikväll vankas tjejkväll hos en mycket fin vän! ;-)
Andra tjejträffen/fest på 4 veckor..wiiiihooo va skoj!!!


~skönt, nu fick jag detta med sagt...tyvärr finns det billiga människor..~




Inga kommentarer: