30 augusti 2012

~Gott & Blandat~

En härlig torsdag~gottepåse för mig;

*Myspys med tösen, bad och sagoläsning
*Träning med hästen på bana, barbacka, bettlöst träns...snygga byte..yeejjj!!
*Träna, intervaller i nya Craftjackan, snyggt till löparkjolen ;-)
*Styrka, stretch på snygga och sköna pilatesmattan som kom i brevlådan idag, TACK tidningen mama för den och dvdn.. happy!
*Myspys med älskling...latte med chokladbollarna från igår (dom nyttiga)..

~skööööna mattan och en vacker fyrbent ( hade ej detta tränset idag)~

 
~löparben i kjol och ny snyggjacka~
 
~oooppppss latte med smaskiga chokladbollar...SLUT!!!~
 
 TIPS!!!!
 
Imorgon fredag den 31/8 kl 07:00 har CAMPADRE kampanj på Craft.
Campadre har upp till 70% på sina erbjudanden på märkesvaror.
Bli medlem--->här  <---så missar du inga grymma erbjudanden!!!
 

Snart så.... 
Då var det 3 dagar till jag ska springa över milen för första gången...12km.
Ska bli skoj, jag känner mig stark och frisk.
Träningen denna veckan får vara av det lugnare slaget men hålla igång så jag inte blir stel
Funkar bästa så för mig, sen kan jag kötta nästa vecka igen... ;-)
 
 

Inga kommentarer: