17 augusti 2012

*FREDAGS MYS*

Äntligen fredag!!!!
Fet träningsvärk i mage och bål efter träningen igår kväll. :-)
Bjöd på hembakt (såklart) på jobbet idag, mycket uppskattat. Fredagsmys kallas det och det är mycket viktigt!
Träning idag...nej.
Film och mys i soffan...JA!
Laddar och längtar till söndag då vi dvs jag och sambon vårt första mtb ihop (mitt första ever). Sambon tävlade på yngre dagar och tycker det är skitskoj att jag med nu älskar det..hihihi..är galet förälskad i min grå Cannondale med vackra koppar/guld detaljer..mmmmm..
Funderar på att köpa kompressionsstrumpor till löpningen, sägs vara skönt.
Ska springa 12,4 km om ca 2 veckor och sen Lidingö i september. Funderar på ett IFORM lopp mellan det också....hmmm får fnura lite på det..

Nu säger jag;
TREVLIG FREDAG & KRAM!


Inga kommentarer: