13 augusti 2012

~Dagens~

Första jobbdagen efter 4 veckors semester...klart man är trött!
Avbokade crossfiten idag, kände att jag orkar bara inte..blev att galoppera barbacka på nytröskade stubbåkern brevid tomten i full fräs och känna vindarna. Som sällskap hade vi litet bebisrådjur. :-)
Ska lägga upp träningen bra resten utav veckan. Ska köra mitt första MTB lopp i helgen. 40 km. Ska bli en utmaning. Börja så...

Idag har jag gått på mina älskade energikakor som är så underbara;
Dom är så underbara om jag får skryta lite, har ju hittat på det själv! ;-)

Som en härlig "present" på posten idag kom äntligen ny makeup från ELF. Blev nya borstar, läppglans, mascara, mascara primer, nagellack, eyeliner och highlighter stift. Billigt och grymt bra makeup. Rekomenderar det varmt!
~Underbara Havkos~
~Linas HälsoNöt Kaka~
~Lite Nytt i Sminkväskan~

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt! De kommer jag prova:) låter smaskens! Kram från Ninnie

Lina sa...

Ja det måste du! Så gott!! :-)
Kram