28 augusti 2012

~Äggröt och Soya~

Måndagens jobbiga;
Satans träningsvärk idag....iiihhh mycket bra x-fitpass igår. Endast 4 i gruppen så det var lyxigt att få känslan av personlig tränare. :-)
Det känns att det är "rätt mycket nu". Träningen rensar hjärnan. Oavsett om det är löpningen, gymmet eller ta ett pass på hästryggen.
Skönt!
 
Tisdagens kvällsmat;
Jag har som bekant ätit bland det godaste jag vet till kvällsmat idag...gröt, tösen fick pannkaka och sambon jobbade över....
Så jag passade på...kokade havregrynsgröt som vanligt i kastrull, hällde ner 2 äggvitor och kokade ihop. Yammi va gott och bra mättande. Ett bra tips! ;-)
 
Morgondagens matlåda och smaktest;
Jag har fått äran att testa Soya via Testpilot.
Pearl River Bridge.
 
Jag skivade kycklingfileér och lade i form. Kryddade med salt, peppar, chili och la i några vitlöksklyftor. Blandade creme fraisché med en skvätt mjölk och riven ost. Tillsatte Soyan. In i ugnen i ca 40 min i 200 grader.
Kokade ris till sambon och jag äter det med sallad och keso.
Blev jättegott, mycket god sälta i soyan och gó sting. :-)
 
 
 

Inga kommentarer: