13 juli 2012

*PowerWalk & Ännu Mer P1*

Japp, då var det fredags. Tösen har hostat hela natten och jag knappt sovit något. Hon sov på min arm och varje gång hon hostade lyfte jag armen så hon kunde halvsitta...trött idag...åh tusan, men vad gör man inte för sina älskade!?

Klädde på skruttan och tog en riktigt bra PW med hund och vagn idag på fm. Hon behövde ut och få luft. Blev att höra på ännu en dokumentär på SR. Sommar & Vinter i P1 och denna gången var det armbryterskan Heidi Andersson som berättade om sin karriär och sitt liv. Riktigt bra denna med. Stark kvinna....
man blir lite beroende utav dessa dokumentärer. Lite som en kort ljudbok. Perfekt!! :-)

När tösen somnade på middagsvilan så passade jag på att köra lite mage. Tog hennes Hello Kitty hoppboll. Perfekt om man inte har någon pilatesboll. Min ligger i källaren och jag orkade inte pallra mig ner och hämta den idag..

Ikväll vankas det fest hos svärmor med man. Ska bli trevligt!
Har lovat skruttan nagellack så det får bli det då....;-)



Inga kommentarer: