18 juli 2012

~Morning Mitten På Veckan~

En regnig onsdag har startat!
Mannen är och fixar byggmaterial, tösen ser på Ice Age.
Jag ska blogga lite snabbt och sedan koppla på Spotify i mina öron och köra en städning...lika bra när vädret är piss....trååååååk väder på semestern...

Jag invigde löpardojjorna igår. Grymme!!! Blev bara 4 km pga av lite avbrott under turen... men körde på med burpees och plankan sedan hemma på gräsmattan.

Idag om vädret inte blir värre ska jag hoppa upp på min väns häst, så jädra skoj. Mina pållar ska få hovarna fixade på fredag så det blir ingen ridning på dom innan dess..

Jag hade tänkt den fina lekparken på orten 1 mil hemifrån, men med regnet piskande känns det långt borta..:-(

Jag bakade goda frukostbullar häromdagfen. Sambon har tjatat på mina havrebullar så det fick bli ett gäng, återkommer senare med det receptet. Promise! ;-)

Jag fick frågan om vart jag köpt mina Asic och dom har jag beställd på Sportamore. Gratis frakt och fri retur. Dom har stor rea nu. Jag handlade mina på rean, grymt bra priser!!
~härligt med färger på träningskläderna tycker jag!
Vaniljyoghurt med jordgubbar, kokosflingor och valnötter,
 finn crisp med färskost vitlök, kycklingpålägg och paprika~




Inga kommentarer: