12 juli 2012

~Middag & Kallur~

Igår när jag fixade och bakade så lyssnade jag på Susanna Kallur på P1 Dokumentär.<--LÄNK
Så bra och så gripande på något sätt. Ni måste lyssna på denna superkvinna!

Det blev ett underbart dressyrpass på hästen igår...åååhhh va jag njöööööt! Sedan blev det att "piska" på sambon så jag och han körde plankan, armhävningar med sidplanka och annat smått och gott som gör kroppen gött!! ;-)
Ändrade planer idag. Skulle jobbat sista dagen imorgon innan semestern men fick samtal från dagis att vår lilla skrutta har feber och inte mår så bra så det blev VAB eller som det heter lite finare semester idag från kl 12 istället.
Jag skulle haft lite goá gäster på middag ikväll, men det blev tyvärr inställt :-( så jag unnar mig en sen grymme lunch istället. Så recept kommer!!! ;-)

Lyssna på denna!!!
Ha en fortsatt bra torsdag och recept kommer.... ;-)
Kramiz

Inga kommentarer: