24 juli 2012

~MammaLyx~

Vilken varm dag det vart idag.
Högsommar värme deluxe!!!
Idag har tiden bara runnit iväg. Var på en underbar välbehövlig ansiktsbehandling idag..sååå skönt och så lyxigt! Riktigt mammalyx!
Dagens lunch blev kycklingsallad. Grillad kyckling från helgen och kokt pasta till sambon och fullkornsbulgur till mig. En riktigt god måltid! ;-)

Nu ikväll kliade det lite i benen så jag tog en liten runda på 3 mil. Inte särskilt trött så det fick bli bla burbees och lite annat i hästhagen när jag ändå gav dom mat. Måste vart med blandning Celsius och kolsyrat vatten i flaskan som gjort det hahaha...
Invigde mig "stolt" tröja som jag köpte uppe i Vansbro när vi simmade. Köper vid varje lopp en träningströja/linne som minne och sen behövs det ju med.
~helt ok tid, "stolt~tröjan" och energi på flaska~

~pigg som en lärka~






Inga kommentarer: